JVC KD-R461E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 26 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC KD-R461E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Dirk Jan van Vliet 01-03-2016
Geschreven voor: JVC KD-R461E

De JVC is een mooi toestel met een heel goed geluid , de instellingen hebben wel even wat studie nodig vanuit de beschrijving maar als ze er in staan is het ook een gebruiksvriendelijk toestel. Tot nu toe ben ik heel tevreden over dit toestel

Alen 16-02-2016
Geschreven voor: JVC KD-R461E

De KD-R461 autoradio was een goede keuze vind het alleen een beetje jammer dat het afspelen van muziek alleen via de Android telefoon mogelijk is aangezien ik een Iphone heb.
Verder ben ik helemaal tevreden, goede geluidskwaliteit en ik kan m'n eigen EQ instellen zo heb ik een perfect afgesteld geluid voor mijn subwoofer.

Ga zo door JVC!

miranda willems 09-01-2016
Geschreven voor: JVC KD-R461E

zeer goede radio en gemakelijk
is goed verlicht en supper kwaliteit
ik ben er super blij mee jvc blijft de beste merk

allema 27-12-2015
Geschreven voor: JVC KD-R461E

Fijne autoradio met veel mogelijkheden.
Er kunnen cd's in maar ook mp3 nummers vanaf een USB-stick kunnen afgespeeld worden, ook de iPod kan erin geplugd worden en afgeluisterd.

Prima radio dus met veel mogelijkheden.

GMNijsse 06-01-2016

Zit er op deze radio nu wel of geen bluetooth?
In de kieskeurig specificaties staat van wel maar ik zie het niet op de doos staan.

Wie weet het zeker?
Bedankt, Gerard

Ben 22-11-2015
Geschreven voor: JVC KD-R461E

Ik zocht een niet te dure autoradio. Voorwaarden voor mij waren wel de mogelijkheid om randapparatuur aan te sluiten, daaraan voldeed de KD-R461E.

Eddy Zimmer 22-11-2015
Geschreven voor: JVC KD-R461E

Ik vindt, het heeft een mooie uitstraling en hij is makkelijk in gebruik ik vind de grote van de volume krop een prettig

Bergh 11-11-2015

Product net in bezit.
Prima radio voor deze prijs. Mooi design.
Makkelijk te bedienen en geluidskwaliteit is uitstekend.

sausjesman 30-11-2015

Speelt deze radio ook muziek vanaf je telefoon via de bluetooth af?

mefail 06-11-2015
Geschreven voor: JVC KD-R461E

ik ben helemaal tevreden met dit product. hij voldoet zich precies aan mijn eisen. ik ben altijd tevreden geweest met dit merk. mijn tv thuis is ook van het zelfde merk. en ik raad het iedereen aan.

john mobiel 19-10-2015
Geschreven voor: JVC KD-R461E

instelling zenders gaat vrij makkelijk.
goede volumeknop.
duidelijke source knop anders vormgegeven.

E Bakker 17-10-2015
Geschreven voor: JVC KD-R461E

Prima radio voor deze prijs. Mooi vormgeving, makkelijk te bedienen en geluidskwaliteit is uitstekend. Muziek afspelen vanaf smartphone werkt ook prima. Kortom goeie radio voor een goeie prijs.

Rianne 13-10-2015
Geschreven voor: JVC KD-R461E

JVC autoradio aangeschaft voor mijn net gekochte VW Polo uit 1998. De JVC vervangt de originele Philips autoradio, ook uit 1998. De JVC is eenvoudig in te bouwen en aan te sluiten door de standaard meegeleverde adapter. Installeren van de mogelijkheden is simpel en dankzij de uitgebreide aansluitmogelijkheden is de oude Polo nu voorzien van een up-to-date audiosysteem met prachtig geluid en veel mogelijkheden

Clunk 04-11-2015

Ik ben blij deze review te lezen, ik heb namelijk een Seat Cordoba uit hetzelfde jaar, wat zo'n beetje dezelfde auto is, en ik ben op zoek naar een autoradio want dat ding dat erin zit speelt geen moer af (lees: zelfgebrande cd's). Als deze radio het in een '98 Polo doet dan doet 'ie het ook in een '98 Cordoba neem ik aan. Cheers.

Buskruit 29-09-2015
Geschreven voor: JVC KD-R461E

heel makkelijk aan te sluiten en in de gewenste voorkeuren in te stellen. Verder n goed geluid en een gelikt design.

marinus van keuk 24-09-2015
Geschreven voor: JVC KD-R461E

prachtig van vorm en mooi geluid en een goede prijs ge makelijke bediening nederlandse gebruiks aanwijzing ik ben er zeer tevreden mee

Ling Ling 17-09-2015
Geschreven voor: JVC KD-R461E

Deze radio gekocht voor mijn peugeot 206 van bwj 2006. Verlichting knoppen is rood, verlichting display is wit. Geluid is goed, instellingen zijn makkelijk aan te passen, degelijkheid kan ik nog niks over zeggen. Enige minpunt is de standaard bedrading. Die heb ik moeten aanpassen, daar de radio aanging als ik 1 van mijn deuren opende of sloot. Tevens vielen de standaard instellingen van de boardcomputer hierdoor telkens weg

Chayenne palm 29-08-2015
Geschreven voor: JVC KD-R461E

Ik vindt fijn dat de radio van de auto een usb aansluiting heeft en ik via mijn telefoon ook muziek kan luisteren

RickdB79 17-08-2015
Geschreven voor: JVC KD-R461E

Paar dagen in bezit en erg blij mee. Makkelijk te installeren en te bedienen. Kan iemand mij alleen vertellen hoe ik muziek via USB kan afspelen want dat is tot nu toe nog niet gelukt (Android 4x). Alvast bedankt.

Edo 26-07-2015
Geschreven voor: JVC KD-R461E

Wat een geweldige radio. Super bediening, perfect geluid, veel mogelijkheden, mooi (dimbaar) display en ook nog eens heel eenvoudig en stevig te installeren. Ik had al een parrot en hij werkt daar mooi mee samen. Net als met mijn koplampen, waardoor hij op nachtstand (instelbaar!) springt en niet als een kermis in je gezicht staat te schijnen in het donker.

Wat je vooral merkt is dat deze radio is gemaakt door te denken vanuit de gebruiker; hij werkt zoals je intuïtief verwacht! En er zit een fatsoenlijke handleiding bij, waardoor je na even lezen alle functies kent en weet wat mogelijk is. Ik ga verder met genieten en kan hem zeker aanbevelen.

Jordy 22-07-2015
Geschreven voor: JVC KD-R461E

Prijs/ kwaliteit verhouding is goed. Mooi design en makkelijke bediening. Deze radio heeft veel mogelijkheden waaronder usb en aux voor aansluiting op de mobiele telefoon. Ook kan er nog steeds gebruik worden gemaakt van cd's.

Chrisje33 22-06-2015
Geschreven voor: JVC KD-R461E

Autoradio kd-r461 super radio werkt heel goed.
super geluid vriendelijk ingebruik. kortom een fijne autoradio die goed geluid levert met tocht best veel opties.
voor niet zo heel erg veel geld toch waar voor je geld dus een dikke aanrader.
top jvc goed tegelijk spul top

joppe19 02-06-2015
Geschreven voor: JVC KD-R461E

Erg fijne autoradio zoals je dat van een merk als JVC mag verwachten. Eenvoudig in gebruik. Overzichtelijke en duidelijke bediening (niet te druk). Veel aansluit- en afspeelmogelijkheden voor een scherpe prijs.

Happyjon 21-05-2015
Geschreven voor: JVC KD-R461E

diverse modellen autoradio's gehad in de jaren. Dit model springt er wel uit. Alles gemakkelijk te bedienen, display groot en makkelijk af te lezen. Heerlijk dat de de lichtsterkte van de knoppen kunt instellen en van het display. Dit was altijd te fel of niet te lezen omdat het te donker was. MP3 afspelen via USB of CD is perfect.
Kan dit model aanbevelen aan iedereen die nog een autoradio heeft die niet is ingebouwd.

Kleinebijn 22-04-2015
Geschreven voor: JVC KD-R461E

Zelf in mijn oude autootje geeft deze autoradio een fantastisch geluid. Radio, CD's, MP3 via USB of telefoon....alles is mogelijk!
Eenvoudige bediening, niet ingewikkeld zodat ik veilig de radio kan bedienen ook tijdens het rijden.
Het aansluiten ging erg eenvoudig.

Spela 20-04-2015
Geschreven voor: JVC KD-R461E

Makelijk, leuk en mooi! Wat wil je nog meer? Past super bij de auto met mooie verlichting. Ook leuk dat je kan je telefoon opladen op de weg. Handig!

C. de Bruin 08-04-2015
Geschreven voor: JVC KD-R461E

Voor mijn verjaardag gehad van mijn kinderen.
Ben er erg blij mee.
Mooi vol geluid, gemakkelijke montage.

muslu 04-04-2015
Geschreven voor: JVC KD-R461E

ik vind het een goede radio ik ben super blij hij werkt goed alleen vind ik het moeilijk om de radio los te maken